„Турци су поставили један подужи колац између два ракљаста дрвета и о колац везали Владику Теодора. Два џелата су му живом гулили кожу од врата надоле. Полако су засецали кожу и одвајали је од меса. Крв мученика се сливала на земљу. Свест му се мутила од бола, али Турци су га повремено поливали хладном водом тако да остане при свести, да се страшније мучи…“
Не налази се, дакле, на грбу Кикинде глава турског туристе, или госта, него немилосрдног освајача, који је 160 година прилично брутално ратовао против Срба у Банату. Зато и не мислим да грб Кикинде треба да се мења. То што је неки босанскохерцеговачки медиј сазнао за изглед кикиндкског грба након скоро 250 година његовог постојања, за мене просто није довољан разлог за то. Уосталом, постоје бројни слични примери у свету, да су грбови, или текстови државних химни, помало чудни, гледано из данашње перспективе, па се тиме нико не бави. Ако, пак, већина грађана Кикинде сматра да грб треба мењати, то онда треба да ураде хелардичари.